We zijn een dansgroep begonnen! Luna and the dynamites โœจ

14 november 2019 - Chinsali, Zambia

Vernoemd naar de geniale Donna and the dynamites van Mamma Mia. Maar dit keer in de hoofdrol de geweldige manager van de dynamites, Luna, de Bemba naam van mij ๐Ÿ‘ธ

De dynamites worden gevormd door drie geweldige danseressen die ik graag even aan jullie wil voorstellen. Als eerst is er Anita, ook wel bekend als Ilse of Pils. Anita komt uit Den Haag en is een echt lachenbekkie. Ze houdt ervan om bij alles wat ze doet even te vermelden wat ze gaat doen en is naast dansen ook erg goed in sound effects ๐Ÿ’

Dan hebben we Sjonnie, de man van Anita. Sommige van jullie zullen Sjonnie ook kennen als Melissa, haar alterego. Sjonnie zit het liefst met een frikandel speciaal op het terras onder het genot van een pilsje. Vandaar de match met Pils/Anita. Sjonnies danstalenten deed zij op, op de boerderij vandaar haar grote inspiratie voor de danspasjes ๐Ÿ™‹

En als laatste maar zeker niet de minste is daar Hannie, synoniem voor Hannah of de Belg. Hannie is heel goed in hoge รฉn lage uithalen maar haar dansmoves zijn zeker ook niet de minste. Hannie is als Belg een goede kandidaat voor H3, de nieuwe K3 ๐Ÿ™†

Samen vormt dit trio de fenomenale dynamites die onder leiding van Luna straks de hele wereld over touren. Om te beginnen in Afrika waarna ze door zullen reizen naar Europa. Echte wereldsterren zijn het dus nu al! ๐ŸŒ๐ŸŒŽ๐ŸŒ

Stay tuned voor meer informatie over hun optredens. ๐Ÿ’ซ

Fotoโ€™s