Lonne Zwagemaker

132
Video’s:

Over mij

Voor degene die het niet weten: Ik ben Lonne, vierdejaars Social Work studente uit Rotterdam. Daar woon ik ook op kamers met 3 hele leuke huisgenoten en mijn 22 planten (geen grap, het zijn er echt 22). Naast mijn liefde voor planten heb ik ook een liefde voor snowboarden, schilderen, duiken, yoga en pannenkoeken. Maar eigenlijk ben ik vooral bezig met mijn studie en als ik vrije tijd heb, besteed ik die met mijn vrienden. Dusja, die zal ik de komende maanden wel gaan missen. Maar om het leed te verzachten is het 'maar' precies 99 dagen tot ik weer thuis ben...

Over mijn reis

Hoi lieve lezers! Sinds eind september zit ik in Zambia voor de komende 3 maanden. Dit is onderdeel van de minor Global Awareness: Sustainable Development in a Global Perspective. Samen met 4 andere studenten verricht ik in Kalwala Village ontwikkelingswerk. Om jullie allemaal up-to-date te houden vertel ik over mijn ervaringen op deze blog. Ook verschijnen er af en toe foto's en video's zodat jullie een impressie krijgen van hoe het daar is. Het project waarbij ik stage loop heet Joy of a Toy, meer informatie daarover kunnen jullie vinden op hun site: http://www.joyofatoy.nl/

Bezochte landen

Ik heb 35 landen (14%) bezocht:

Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Caribisch Nederland, Costa Rica, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Ethiopië, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zambia, Zimbabwe, Zweden, Zwitserland.