Er is er een jarig....

14 november 2019 - Chinsali, Zambia

Vandaag was het zover... Na 2 weken gewacht te hebben mocht ik dan eindelijk mijn verjaardag vieren! Want op 30 oktober 2019 werd ik 21 en een half πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽ‡

Vorige week hebben we de 21 en een kwart verjaardag van Ilse en 20 en driekwart verjaardag van Melissa gevierd. En deze week waren Hannah en ik aan de beurt. Hannah wordt op 5 december 21 en driekwart maar aangezien Sinterklaas dan al jarig is hebben we haar verjaardag wat vervroegd.

In de middag hadden Hannah en ik een petit-beurre taart gemaakt maar dat zonder de petit en met koekjes en crème au beurre. Voor deze taart hadden we gekozen omdat onze oven vol zit met kakkerlakken dus wij deze liever niet wilde gebruiken. De petit-beurre taart hoeft alleen in de koelkast dus voila! De keuze was gemaakt.

Petit-beurre taart

De topping van de taart heeft ook wat uitleg nodig. Melissa en Ilse hebben de bijnamen Sjonnie en Anita, waarmee ze een mooi duo vormen. Zij zijn dan ook samen meerdere bedrijven gestart: Sjonnie en Anita's reisbureau, Sjonnie en Anita's weerbureau, Sjonnie en Anita's kapsalon, etc. Nu konden Hannah en ik natuurlijk niet achterblijven. Wij waren namelijk vorige week ook ons eerste bedrijf gestart doordat wij als verrassing tekeningen, verjaardagskronen en confetti gemaakt hadden voor Ilse en Melissa's verjaardag. Wat trouwens een groot succes was! πŸŽ†

Hoera! Je bent een soort van jarig!

Alleen hadden wij nog geen mooie duo naam. Bij het ontbijt had ik de geniale ingeving om onze naam te laten beginnen met F.C. En dan niet met de betekenis 'Football Club' maar 'Feest Club'. Tijdens het maken van de taart kwamen we samen tot de naam F.C. Haluna. Haluna is hierbij een mengelmoes van onze namen, Hannah en Luna (mijn Bemba naam).
Dit weet Hannah nog niet maar onze kapsalon, want die hebben wij ook, heet vanaf nu K.F.C. Haluna. Kappers Feest Club Haluna πŸ’.

Maar vanavond was het dus zo ver...Β  We konden eindelijk onze heerlijke taart proeven en die smaakte echt goed, al zeg ik het zelf. De meiden hadden voor ons ook een verrassing. Van ballonnen hadden ze een nog mooiere kronen gemaakt dan wij hadden! πŸ‘‘ En als kers op de taart heb ik nieuwe slippers gekregen ingepakt in suoermooie tekeningen! 🎁 Mijn anderen waren door veelvoudig gebruik en eigenwijsheid van mezelf, om ze te blijven dragen, letterlijk kapot gescheurd. Maar dankzij deze geweldige mensen heb ik nu prachtige gele slippers πŸ˜πŸ’›

Wij zijn soort van jarig!

1. Tu madre:
    14 november 2019
    Van harte gefeliciteerd meiden, altijd reden voor een feessie πŸŽ‰πŸ˜
  2. Het fantastische zusje:
    15 november 2019
    Haha dankjee! Ook van Hannah πŸ˜„ Jaa precies, we moeten wel een beetje de sfeer erin houden! 🎈
  3. Opa en Oma:
    15 november 2019
    Jullie zijn wel inventief om een rede te verzinnen om eens lekker te snoepen. Gelijk heb je het is daar al moeilijk genoeg om de moed erin te houden. Maar het idee om een meidengroep te beginnen is hartstikke leuk wanneer staan jullie in de Ziggodome dan komen we kijken. Veel plezier samen tot het volgende verhaal groetjes van Oma en Opa:-):-)
  4. Het fantastische zusje:
    15 november 2019
    Hihi, ja je wordt hier hartstikke creatief met ideeΓ«n bedenken!
    Haha we beginnen eerst op kleine podia πŸ˜‰
    Dankjewel! Xxx
  5. Betty:
    Rare meiden die hollandersπŸ€£πŸ˜‚
  6. Je leukste zus:
    16 november 2019
    Mafkezen zijn jullie. Ben wel jaloers op je ballonnen kroon πŸ‘‘ πŸ˜‚πŸ‘πŸΌ