De speeltuin is af!!

17 december 2019 - Chinsali, Zambia

Eindelijk was het dan zover... Vandaag konden we de speeltuin officieel openen. πŸŽ‰ In Nederland zou dat gaan met de burgemeester die een lintje komt doorknippen, hier ging dat even anders... Wij liepen namelijk naar de speeltuin toe, terwijl onderweg kinderen ons al begonnen te volgen. Eenmaal aangekomen waren er al kinderen aan het spelen. Maar toen wij er net een minuut waren kwam er nog een horde kinderen aangelopen. Dus tadaa, speeltuin geopend. 😁

Degene die gedoneerd hebben maar ook iedereen die mentale steun heeft gegeven, hartstikke bedankt!! 😘❀️ Want hier zit letterlijk bloed, zweet (heel veel) en tranen in. Maaar het is ons gelukt! πŸ’ͺπŸ’ƒ
Wij zijn er erug trots op en de kinderen vinden het ook helemaal geweldig, zie de foto's voor alle blije kindergezichtjes. 🀹 🎠

Deze week is ook al de laatste week dat wij in Kalwala zijn... Dus wij zijn ook al druk bezig met de laatste dingen afronden, wassen, spullen uitzoeken, inpakken, enz. Straks zie ik papa weer (waar ik stiekem heel erg naar uit kijk) en dan gaan we lekker nog twee weekjes door Tanzania touren. πŸ¦πŸ―πŸ’πŸ˜πŸ¦πŸ¬πŸ
Maar vandaag konden we nog even van de gelukkige kinderen genieten πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Betty:
    17 december 2019
    Dat hebben jullie mooi gedaan hoor! Het ziet er heel gezellig uit. Nog even en dan kunnen jullie dit avontuur afvinken. Knap hoorπŸ‘Š. En dan nog even lekker met paps rond toeren. Geniet ervan hoor, je hebt t verdiend!
  2. Het fantastische zusje:
    19 december 2019
    Dankjewel! Ga ik zeker doen πŸ˜„πŸ˜ Jullie ook alvast een fijne kerst! πŸŽ„
  3. Tu madre:
    17 december 2019
    Trots op jullie, meiden, mooie herinnering voor de kids achtergelaten.
    Nog ff 2 weken vakantie vieren en dan aan de slag ;)
    Veel plezier en benieuwd naar Tanziaanse ervaringen
  4. Het fantastische zusje:
    19 december 2019
    Thanks mam! Komt zeker goed en dan inderdaad weer gelijk aan de bak pfff... 😝😴
  5. Je leukste zus:
    19 december 2019
    Super gedaan hoor Lon! Ziet er echt heel leuk en gezellig uit. Zo te zien hebben de kiddies het goed naar hun zin. Have fun met papa, hij zou een hele dikke knuffel geven van mij πŸ˜‰πŸ˜˜β€οΈ
  6. Het fantastische zusje:
    Thanks!! Haha ahhww ik kijk er al naar uit ❀️
  7. Opa en Oma:
    19 december 2019
    Fantastisch geworden we zijn heel trots op jullie. De kinderen zijn er ook gelukkig mee en jullie hebben letterlijk je handtekening achtergelaten. Het schilderwerk is heel goed gelukt. Nog 2 dagen inpakken en dan op naar Tanzania fijn genieten samen met pappa. Veel plezier laat af en toe wat van je horen. Oma en Opa
  8. Het fantastische zusje:
    19 december 2019
    Dankje! 😘 Ja inderdaad. Zal ik doen, jullie nog sterkte met de laatste loodjes en hopelijk kunnen jullie ook nog genieten van de feestdagen πŸ˜Šβ€οΈπŸŽ„