We gaan op reis!

28 september 2019 - Zaventem, België

Het is zover... Vanavond om half 8 vliegen we naar Lusaka, de hoofdstad van Zambia. Maaar met een de-tour. Eerst hebben we een tussenstop in Wenen, daarna een overstap in Ethiopië en daarna weer een tussenstop in Zimbabwe. Morgen om half 3 's middags landen we dan eindelijk in Lusaka. Een heel gek idee. Ik besef het zelf nog niet helemaal...

Donderdag had ik ook mijn afscheidsfeestje waar ik van iedereen super leuke cadeautjes had gekregen om mee te nemen. Zoals een wegwerpcamera, paspoorthoes, sleutelhanger met foto's erop, een knuffel genaamd Flappie, stroopwafels en drop :). Heel gek om van iedereen afscheid te nemen. Vanochtend kwamen mijn opa en oma ook nog even langs, met nog meer stroopwafels! Super lief allemaal :).
Maar toen kwam het echte afscheid pas. Mams, paps en Sanne brachten me naar Zaventem en op de heen weg was er nog niets aan de hand. Maar toen ik afscheid moest nemen van Sanne kwamen de tranen. Zussenliefde hé. Dat kind ga ik toch wel heel erg missen :(
Maar nu op naar Zambia, wat ik zelf dus nog echt niet besef nu. Het lijkt meer alsof ik nu ergens heen ga vliegen op vakantie enzo.

Hierbij, iedereen tot snel en een fijne kerst en nieuwjaar!

Xxx Lonne

Afscheidsgroepsfoto

Groetjes!

1. Tu madre:
    28 september 2019
    Heel veel plezier, zal op je zus letten ;-)
    Xxxx mama
  2. Willie Verburg:
    28 september 2019
    Spannend hoor, heel veel plezier en Kijken uit naar al je verhalen.
    Liefs Chris en Willie
  3. Je leukste zus:
    29 september 2019
    Veel plezier ukkie!! Ik ga je gewoon stalken, komt goed <3<3<3
  4. Betty:
    29 september 2019
    Geniet ervan hoor, doe maar heeeel veeel mooie en indrukwekkende ervaringen op ;) ik volg jullie
  5. Opa en Oma:
    30 september 2019
    Blij dat alles goed is gegaan op de heenreis, zijn zeer benieuwd naar het vervolg.
    Geniet van alles wat op je pad komt. We volgen je iedere dag.
    Liefs Opa en Oma
  6. Het fantastische zusje:
    30 september 2019
    Hoi allemaal,
    Bedankt voor alle lieve reacties!
    Ik ben intussen aangekomen in Zambia en ga zo soortvan uitgerust verder reizen naar de Victoria falls voor een paar dagen ☀️🌊
    Groetjes uit het warme Zambia!